underbar söndag. <3

idag började jag dagen med en ordentlig frukost, de blev havregrynsgröt och en knäckemacka med makrill på. Efter de fixade jag rent katternas grejer (matskål och vattenfåntärn) och sen plockade jag ihop tvätten och efter de drog jag till stallet med tessi och hälsade på hennes vackra Atla. Hade systemkameran med så imorgon lägger jag upp bilder. Sen hängde tessi med mig på bussen in till stan eftersom hon skulle till gymmet och träna. 
När jag kom hem hade jag och hampus tvättstugan så han hjälpte mig ner i källaren eftersom jag inte tycker om och vara där ensam.
kl 17.15 gick jag till dansen. Idag vad de ballet och de gick riktigt bra faktiskt, fick in några snurrar för första gången men mycket mer träning behövs. 
Efter dansen gick jag med mamma till affären sen gick jag upp och kramades med Simon innan han gick och la sig. 
Och nu ligger jag i sängen och försöker sova men kroppen vägrar gå ner i varv.
Jag har tittat på Annika Bengtson som går på 4an Jag tyckte den var riktigt bra idag sen nu ligger jag och tittar på The horses whisper. 
Hoppas ni med haft en toppen dag! Puss och kram så hörs vi imorgon efter skolan med fina bilder och ett stort grattis inlägg till min vackra mamma! 
 
 

Kommentera här: