Otroligt jobbig dag..

Sitter i skolan och har setat här sen kl tio, har skrivit en rad på mitt papper men jag kan inte koncentrera mig idag. De är så mycket tankar i mitt huvud så de går inte fokusera och de finns inte ork till att köra på ordentligt idag. alla tankar på om Zimba kommer finnas i min närhet eller inte efter idag är enorma, jag vet att han han kapasitet till att bli en toppen hund även fast han just nu är väldigt understimmulerad. han har viljen och han har kunskapen och psyket för att fixa de. Jag önskade jag hade råd att ha honom, han skulle bli en perfekt hund, han älskar redan katterna och katterna vänjer sig mer och mer för varige dag, imorse var till och med jatzy uppe i sängen när han låg bredvid mig så till och med lilla fega jatzy ser ju tydligen att de finns en möjlighet för zimba att bli stabiliserad. Jag vill inte att han ska hamna i en familj utan kunskap eller utan tid för de långa promenaderna han behöver jag vill att han ska hamna hos en kunnig familj som kan få honom lugn och stabil så han blir en riktigt fin vovve och kan hälsa på folk utan att bete sig helt galet glad. Jag hoppas han får de toppen men jag hoppas också jag har möjlighet att ha han kvar hos mig. Jag älskar att träna med honom, jag älskar att se förändringen som sker så fort , hans sätt att visa att han förstår och är lättlärd bara man har tålamodet. om jag bara hade haft råd... 


Nä som sagt var så är jag ju i skolan och måste väl fortsätta försöka tysta alla dessa jobbiga tankar, vi får höras mer en annan dag, idag blir de iaf och gå upp till Anna och titta på kattungarna med mamma och Zimbas nuvarande ägare Tina och se om Anna har möjlighet och ork att ta Zimba jag hoppas de för då finns han på andra sidan gatan. Tack för jag fick skriva av mig lite om denna jobbiga sitvation nu hoppas jag att ni är glada och pigga. Puss och kram. 


Finns tyvärr ingen bild på skolans datorer som är rolig att dela men hoppas ni är nöjda utan bild. Bilder på Zimba kommer nog upp i morgon. <3 

Kommentera här: