ligger utan sömn så nu skriver jag av mig.

min hjärna verkar tyvärr ha glömt hur man hör när man ska sova, den bara tänker och tänker och vägrar släppa alla tankar och funderingar och de är riktigt jobbigt men ändå ganska skönt att ligga i lugn och ro mitt i natten och bara fundera. Jag tror jag har varit på toa tjugo gånger snart för att kroppen är rastlös men nu sitter jag i fönstret och stirrar ut. De finns inga stjärnor men utanför mitt fönster finns de gatlycktor som är runda och stolpen är svart men stolpen syns inte just nu i mörkret så i mina smått tårade ögon ser de ut som massa fullmånar.
Jag saknar Zimba så mycket och de gör så otroligt ont att inte veta om han kommer komma till en familj som ser hans kapacitet eller om han kanske rent av kommer till någon okunnig och blir ännu mer ostabil/stissig och kanske hugger någon och blir avlivad eller att dom bara inte klarar av han och tar bort han eller att han måste flytta massor av gånger, han är som sagt var inte den lättaste hunden. De är så många tankar som far omkring i mitt huvud... jag bara önskade att jag fick ha honom och att de inte fanns folk som kunde vara allergiska så jag kunde ta med han på vilket jobb jag än får i framtiden men tyvärr ser de ju inte ut så i verkligheten utan bara i min vildaste fantasi..
Jag längtar tills jag får min gård och får ha vilka djur jag vill.
Hela dagen idag har buzz sprungit och letat efter Zimba, han ser super förvirrad ut.. Stackaren..
Idag har jag varit hemma från skolan eftersom jag ej Sov förra natten häller och så var ögonen så svullna och fula efter alla tårar för Zimba så jag orkade bara inte visa mig bland folk idag så jag har legat i min säng och tittat på film hela dagen, jag började med ryttareliten på svtplay sen irl på swefilm och sen frost och sen mig äger ingen. Alla var otroligt bra!
sen gick jag till mamma oc myste lite och åt korv med bröd och räksallad vilket var otroligt gott när magen varit sågått som tom ett helt dygn.
Men men nu måste jag försöka sova, jag hoppas ni sover gott och drömmer sött puss på er. 
 
      Våren vackra Zimba <3

Kommentera här: