jäkla hosta...

idag blev jag hemma från skolan för hela natten har jag hostat som en idiot. Har typ hunnit somna och sen fått en hostattack som väckt mig.. Men men kl 5 på morgonen gick jag och hämtade våran host medicin som jag igentligen inte ville ta för förra gången fick jag såna otroliga bröst smärtor men jag tog bara typ hälften av vad de står att jag ska ta och de blev lite bättre så efter de fick jag sova till ungefär kl 10 så de var skönt. Senare idag vet jag inte vad jag ska göra hade tänkt att fråga Anna vad hon gör och gå och gosa med katt bebisarna om hon är hemma annars går jag nog till min kära bror Linus och gosar med dom bebisarna istället. :) nu får ni må bäst så hörs vi en annan dag! Puss 
 
Bjuder på en bild på våran vackra jatzy som sover här bredvid mig. <3
 

Kommentera här: