AS TRÖTT!

Hello alla underbara människor där ute. Just nu sitter jag i skolan och räknar matte, visst de går ganska bra men mitt huvud orkar inte med de här.. jag är så trött att jag bara vill lägga mig på bänken och sova men de skulle jag aldrig kunna för de går inte somna i en skolmiljö. jag fattar inte hur vissa kan göra de, lycko er som kan sova vart som hällst men för mig är de totalt omöjligt.
Sen i fredags har jag haft våran fina Golden Zimba hemma hos mig men imorgon ska han åka hem och tyvärr vet jag inte till 100 % om jag kommer få se han igen eftersom han ska omplaceras. De gör ont i mitt hjärta av bara tanken och om jag hade råd skulle jag ta han på engång men Anna kanske tar han och de kan jag ju träffa han när jag vill men hon har en katt som inte gillar hundar så om de ej funkar mellan dom så har jag ingen aningn om var våran älskling kommer hamna, jag hoppas så mycket på att han hamnar någonstans där jag kan komma och få leka med han när jag vill eller iaf ganska ofta. 
Jag måste be om ursäkt för att jag aldrig la upp bilderna från dagen då jag var i stallet med Tessi och fottade henne och Atla men helt ärligt så har jag inte orkar blogga dom senaste dagarna men under tiden har Chanells kattungar kommit, dom kom i lördags så nu är buzz pappa till 6 st små vita bäbisar, dom är så vackra! och snart kommer Sednas bäbisar också så snart blir Buzz pappa till sin andra kull. Stolt matte här! 
Nä nu ska jag väl jobba lite sen gå hem och laga lite mat och ut på långpromenad med Zimba och kasta lite boll så han får springa av sig all sin överskotts energi idag också, undra om han kommer ha träningsverk imorgon när han kommer hem då han har fått massa långpromenader och lekt med nico och tränat massa annat sen i fredags. hehe. 
Puss och kram på er så hörs vi snart igen. <3
 
 

Kommentera här: