Zimba kommer till mig idag! :D

Hello alla underbara! Nu sitter jag i skolan och jobbar med engelska men jag kände att jag behövde en paous så jag passade på att blogga lite! I morse vaknade jag direkt när klockan ringde, de kändes skönt att inte behöva våra så där super trött och bara vilja gomma sig uynder täcket och somna om igen. Jag gick upp och satte mig och åt fruckost framför tven som vanligt och myste med mina fina katter sen fixade jag allt jag behöver göra varge morgon, bytte vatten till katterna, gav dom mat, tomde kattlådan, borstade tänderna, klädde på mig och fixade de sista sen gick jag iväg till skolan. De var en trevlig morgon med posetiv inställning. Sen motte jag upp min lärare vid stora entr'en eftersom vi håller på och vänjer mig vid att gå igenom alla korridorer eftersom jag tycker de är obehagligt fortfarande. men de kändes bra och snart ska jag nog be han bara komma till trappan och tillslut kanske han inte behöver hänga med alls. Sen satte jag mig och jobbade med Engelska och läste min bok Hush Hush som är den Engelska fallen ängel som nog alla fans till våran fallna ängel patch vet om. Senare idag ungefär runt kl 4 kommer Zimba hem till mig som är en Goldens Rektriver hane på ca 2 år, han är stor som ett hus och super ståtlig men har lite överskåtts energi och är väldigt hoppig och ivrig men de ska jag försöka få ner en liten bit, han stannar bara till Lördag så hinner inte träna honom så mycket men de ska bli super mysigt att få lära känna honom så man kan hjälpa till med hans underbara ägare Tina och få umgås och träna med hundar igen. :D Nu ska jag sätta igång och jobba igen den sista halv timmen tills jag sluter. Puss och kram på er ska försöka ta kort på zimba så nu får lite bilder på våra mysiga snö promenader. :) 
 
 En Bild på Vackra Laddy för ett år sen :D <3

Kommentera här: