underbar dag <3

just nu ligger jag i sängen och tittar på tv med en kurrande buzz vid min sida. Idag vaknade jag kl 8.00 och tog mig en dusch och åt en frukost med te och mammas underbara bröd. Sen kl 11.00 gick jag, mamma, Mats och lilla Simon till vilsta och åkte pulka och hade korv och varm oboy med oss och där träffade vi Stefan och hans fina barn men tyvärr var hans älsta son Emil tvungen att åka nästan direkt men vi hade mysigt iaf. Tyvärr blev de ingen picknik i backen eftersom alla grillar var fullproppade så vi gick hem och åt korv och drack varm oboy men de var super mysigt de med eftersom man var frusen och behövde bli varm. Efter det blev jag super trött och satte mig i soffan och tittade på jönsonligan eller hur de stavas hehe. Sen åkte vi hem till Stefan i skogstorp och åt super god mat och spelade spel med barnen. De var en så fin dag och nu är jag super trött och kommer nog somna tidigt i natt. I morgon blir de dans igen. :) puss och kram! 
 
 
Bjuder på världens finaste bild på min älskade mamma och söta lilla Simon i backen. <3

Kommentera här: