Lunch rast!

Hejsan alla fina! Igår var en bra dag, började med att gå till skolan och sen gick jag hem och kökade lite och kl 16.00 gick jag hem till pontus och firade Hampus och Pontus som blev 23 år igår. Träffade massa roliga människor man barn som man saknat en hel del sen kl 18.00 gick jag till dansen för att dansa Streetjazz vilket gick asbra och var precis lika kul som förra veckan! :D Efter dansen gick jag hem drackt te och åt knäcke mackor tittade på tv sen hoppade jag in i en dusch och sen gick jag och la mig. de var en lyckad dag helt enkelt. :D 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra mer än att jag ikväll ska gå och dansa ragga. Puss på er skriver mer sen nu ska jag spela lite på mobilen. har precis börjat spela de där hey day de var ju ganska bra syselsättning när man hade tråkigt haha.

 

Kommentera här: