I skolan!

Sitter i mitt rum i skolan och är lite små sur på mig själv för att jag glömde ta med mig bestik till min matlåda och så glömde jag mina glasögon hemma och att sitta och jobba en hel dag utan dom är ganske jobbigt och dessutom på tom mage blir de änu jobbigare.. tänkte om jag skulle gå hem och äta hemma och hämta dom men då kommer man säkert bli trött efter maten och inte orka gå tillbaka eller så kommer någon sno mitt rum igen och eftersom jag inte fick sitta här i morse så vill jag inte riskera de hehe. så jag får sitta och vara hungrig till kl två och få ont i huvudet men a jag har ju bara mig själv att skylla så nu är de bara tänka på annat så tänkte blogga lite istället när jag ändå har lunch men inget för mig, de var ju ett tag sedan jag bloggade sist. Min älskade Buzz har gjort sin första parning nu med en litet tjej som heter chanel så nu hoppas vi på MÅNGA kattungar! De är inte så mycket som har hänt sen jag senast bloggade så de finns igentligen inte så mycket att berätta om och idag började jag dagen med att gå upp på morgonen som vanligt och titta på tv och äta fruckost och fixa mig sen springa i väg till skolan och när jag kom hit upptäckte jag som sagt att mitt lilla rum var taget så jag fick sitta i ett stort rum med massa andra men de gick faktist förvånansvärt bra iaf, jobbade med matte och de känns som skiten börjar sitta som den ska nu. Sen kl 14.00 ska jag träffa en svenska lärare och ha möte för att jag ska börja plugga lite svenska igen så jag kan gå lite mer i skolan än bara två timmar om dagen. sen blir de väl hem och äta och bara ta de lugnt tror jag, kanske blir att dra och sola eller något de känns som de skulle vara skönt faktist. Nä nu får ni ha de så bra så ska jag fortsätta plugga lite. :) puss och kram på er! 

 Bild Från förra vintern på mig, underbara Atla och fina Terese. måste åka ut och hälsa på henne snart. :)

Kommentera här: