dålig dag.. :/

de tur att alla kan ha dåliga dagar i bland så jag inte är helt knäpp men just såna här dagar känner man sig precis så, helt knäpp.. Allt har gått fel idag, när jag vaknade trodde jag de skulle bli en bra dag men precis innan jag skulle gå till skolan kommer min älskade bror upp och börjar bråka med mig så de slutade med att jag tog in katterna i mitt rum och pratade av mig till dom och kramades med dom små godingarn och kom aldrig till skolan. Efter en stund hämtade jag mina skol böcker och började plugga, de gick väl sådär bara de att de går inte läsa när någon alltid avbryter så jag tog upp datorn och tittade på supernationel istället och så låg jag ett tag sen kom mamma och lagade mat och pratade lite.  de kändes skönt att få ha sin mamma nära när allt är skit bajs jobbigt, mammor avger ju oftast en liten trygg energi. Sen har jag städat lite och hängt upp en massa tvätt. De är väl vad jag hat gjort idag Hoppas ni haft en lite bättre dag än mig så hoppas jag på en mycket bättre dag i morgon då jag och mamma ska baka bröd! Puss och kram <3
 
 

Kommentera här: