blääääää för att vara sjuk..

ligger i sängen vilket jag gjort hela dagen eftersom jag vaknade upp med halsfluss.. Inte ett dugg rolig når de känns som taggtråd i halsen bara man sväljer.. Men men den 27 december fyllde jag 18 och ärligt talat trodde jag min födelsedag skulle bli en katastrof men de blev de verkligen inte, den kunde inte ens bli bättre. Först kom alla mina vänner hem till mig och firade mig och så åt vi super god mat som min älskade bror Pontus lagade. Sen blev de och dra ut på krogen och jag var hemma ungefär halv 3 efter en underbar party kväll! Sen blev de ju ännu mer festande på nyår så mamma sa att jag verkligen startade mitt 18 åriga liv som man skulle, hehe men jag hade tagit för Givet att nyår också skulle bli en katastrof eftersom jag inte hade några planer och alla mina vänner var upptagna men även denna dag tog mig med överraskning och tessi min älskade vän frågade mig om jag ville haka på henne och hennes underbara pojkvän på fest och gissa om jag hade kul. Bästa nyåret någonsin och mitt nyårs mål blir att bli mera social och våga taför mig mer eftersom de nu är bevisat att allt inte blir katastrof om man vågar chansa lite. Nu kom jatzy och vill gosa så puss på er mina käraste. 
 
 
 

Kommentera här: