onsdag

idag har varit en bra dag. Började med att försova mig så kom aldrig iväg till skolan vilket inte kändes så bra då men aja, jag städade lite hemma då och Fixade lite annat istället. Sen typ runt kl ett eller två hörde Maja av sig och frågade om jag ville slinga hennes hår, så jag drog till henne och hade de trevligt och snackade om allt mellan himmel och jord. sen nu har jag kommit hem och Landat efter att ha varit på dansen och tränat. De gick lite Bättre idag men de är ändå inte lika roligt längre när jag pressar mig så hårt. Sträckte en sena e knävecket också så kan knappt gå men förutom de så gick de bra. Nu ska jag gå på toa och sen sova. Puss och kram och må bäst! <3 
 
 

Kommentarer:

1 Ankan:

skriven

Måste bara säga, du har skit fina katter!

Svar: Tack :D
Nathalie

Kommentera här: