idol 2013 mys och lite från Titidigare dagar

ligger i sängen och tittar på idol tom med katterna, en kopp te och 2 kanel bullar! Super mysigt!  
Tidigare idag har jag bara legat och slappat sen gick jag öve. Tikl Alex och Johanna och käkade kebab med dom vilket var riktigt mysigt. Jag måste säga att Miriam och Gabriel i idol var helt klart bäst idag och Elin men hon är alltid lika bra enligt mig! och alla som röstar på Kevin kan inte ni blunda så ni kan sluta rösta på hans utseende? Visst han är skit snygg men han är med i idol och inte topp model och de är meningen att man ska rösta fram en bra artist inte en snygg kille? 
Igår var jag och buzzen hos veterinären och de gick väl inte så super bra, min ängel låter inte fult frisk i sina lungor och de blir att åka till Västerås och ta kort på lungorna. :( 
 
 

Kommentera här: