ett tag sedan nu.

Hejsan aalla mina underbara läsare, nu var de ett tag sedan jag skrev till er men de har varit ganska mycket på senaste tiden.så jag har inte känner att jag haft ro för att kunna skriva om allt men de har jag kanske inte idag häller men nu känner jag att jag behöver skriva av mig om allt, hehe. I fredags fixade jag matten så nu har jag bara engelskan kvar sen är jag färdig och kan börja göra något av livet, känns otroligt skönt! Den här veckan har jag även Kommit på att jatzy måste till tandläkaren så jag hoppas på en tid nästa vecka. Någonting jag inte vetat om är att man ska borsta tänderna på katter så hon har en hel del tandSten som måste bort så hon inte börjar tappa tänderna. I fredags hittade jag även en annons på blocket om hästar så nu ska jag börja rida igen hoppas jag. Lät som att de skulle passa mig till 1000% så jag hoppas de funkar bra den här gången! Idag blir de dans kl 18.30 och i morgon är de lov från skolan, de behöver vi alla nog. Fram tills dansen blir de att slappa och mysa med mina uunderbara katter! <3 puuuuuss
 
 

Kommentera här: