ett tag sedan nu då.

Hejsan alla glada människor där ute! Jag vet att de var ett tag sedan jag bloggade nu men jag har inte riktigt haft ork dom senaste dagarna, får be om ursäckt för de! men men nu är jag tillbaks igen och de är ju huvudsaken! Sitter just nu i skolan och jobbar med engelska, ska läsa fallen engel fast på engelska då den heter Hush Hush, Blev riktigt glad eftersom jag fick jobba med en bok jag tycker om istället för den där tråkiga engelska läroboken som man inte lär sig någonting av iaf eftersom man inte bli inspererad och tycker att de är interisant. Kommer nog bli mycket lättare och roligare att jobba med engelska nu. senare idag när jag kommer hem ska jag hem och göra mig lite mat för jag tror mamma skulle träffa en vän på stan och äta så jag får äta själv idag men jag vet ej hur de blir för hon skulle höra av sig men min mobil är låst och pin koden ligger hemma så jag kan tyvärr inte se hur de blir just nu.. väldigt frustrerande att vara utan mobil. Efter att jag ätit blir de nog att jobba lite mer med engelska sen senare ikväll blir de att dra på dansen vilket jag ser väldigt mycket fram emot för nu var de ett tag sen jag var där för jag har varit sjuk så mycket dom senaste veckorna. Igår var jag och mamma på stan och åt lunch på kebbab huset vilket var riktigt gott sen gick vi vidare till sjukgymnasten och tränade lite sen hade jag ont ett tag och så drog vi till apoteket och hämtade ut min medicin och sen drog vi vidare till bokhandeln och köpte hush hush och så var de köp 4 poket för 3 så vi gick och tittade massor men tyvärr så hittade jag inga fler böcker jag ville ha och så hade jag ej tid att stå och titta så länga men de finns nog massor. ska snart lägga upp bilderna från wildas dop som var i södags men har tyvärr inte tagit mig ann än och göra de men de kommer idag eller i morgon. Puss och kram på er så hörs vi senare. må bäst!

 
 

Kommentera här: