Dåligt slut men bra början med lite höst bilder med bästa Maja!

usch usch usch jag kom precis ifrån dansen och fy --- vad jag önskade att de hade gått bättre och att jag kunde sluta ha såna jäkla krav på mig själv så fort de blir pytte lite press... Vi ska ha en uppvisning i december på stora teatern ch jag har ju inte ens några nerver, jag menar de verkligen! Vi ska uppträda i DECEMBER och jag är redan så nervös så när jag inte satte dansen korekt idag så ville jag börja gråga och jag blev helt varm och började må illa jag fick alltså panik för att de inte gick bra idag progrund av att jag vet att jag ska visa upp de för folk... jag kan inte äga några nerver när de gäller att visa upp något. Jag blir ledsen för att jag inte klara av att träna när jag vet att de ska visas upp och jag blir ledsen för att jag blir så ledsen eftersom jag vet att de inte behövs eftersom jag har massa tid på mig att träna, jag blir så otroligt arg på mig själv för att jag inte klarar av att ha kul på en träning.. och de värsta är att nu när jag känner så här var de absolut inte kul att vara där och vi ska göra de här ända fram tills dansen är slut.. hur ska jag klara av de? Nej usch fy vad ledsen jag blir på mig själv som blir så här.. Och imorgon ska jag med min älskade Buzz till veterinären och de gör mig ju inte direkt tryggare... jag hoppas min bäbis är frisk så jag kan slta oroa mig för en sak iaf. 
Men men allt har ju inte varit dåligt idag är bara nu på slutet de blev dåligt! Imorse hörde maja av sig till mig och frågade om jag ville gå en promenad med henne och daizy så jag sa ja och gjorde de och då fick min kamera hänga med så jag fick lite fina höst bilder som jag tänkte bjuda med mig av. :) 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: