Dåliga dagar har väl alla ibland?

Hejsan alla fina och söta männsikor där ute! Idag är inge bra dag känner jag.. Trött och seg, ont i magen och huvudet och mår illa... absolut inga roliga känslor. Skulle igentligen till ungdomsmotagningen idag och byta p-piller eftersom jag tror de är dom som får mig att må illa hela tiden men jag känner att min kropp inte vill de så helt ärligt så avbokade jag den tiden och funderar på att sluta käka p-piller, kanske en dålig tanke jag vet inte men jag har bytit p-piller flera gånger nu men inga verkar min kropp må bra av, kanske vill inte min kropp att jag ska käka massa preventin medel de är ju som sagt var inte naturligt att trycka i sig kemikaliska saker som ska få saker i din kropp att inte vara som de ska... de låter ju inte direkt bra iaf. Men men får se vad jag bestämmer mig för. sitter just nu i skolan och pluggar matte och de går super dåligt så jag orkade inte mer men jag ska ta mig ett djupt andetag och försöka igen nu. Kram på er så hörs snart igen. 

Kommentera här: