Dagens dag! och några bilder på Nico-Picko

Tjenare tjenare! Idag började jag dagen med att vakna såklart precis som alla andra, satte mig och åt frukost tsm med min store bror Tobias som hade sovit kvar ute i soffan, trevligt med lite sälkap ibland. Sen drog jag till skolan och halvvägs kom jag på att jag glömt allt jag behövde hemma så då var jag tvungen att vända och gå hem igen så när jag kom hem var jag så sur att jag inte orkade gå tillbaka så då messade jag skolan och sa att jag skulle jobba hemma. Jag jobbade med engelska vilket gick väldig bra faktist, lyssnade på 3 grejer och antecknade de och imorgon när jag ska berätta om de hoppas vi att de går lika bra ;) Efter en stund kom mamma hem och började diska och plocka i köket så då kunde jag inte konsentrera mig längre så då tyckte jag att jag var klar, efter att mamma var klar med diskandet drog hon fram spisen och började städa där och sen var hon i full gång, jag drog till bup och gjorde de jag skulle och när jag kom hem igen släpade mamma ner mig i källaren för hon skulle ha upp ett vitrinskåp som stod LÄNGST IN i källaren, och frömför var de en 3 sits soffan, 3 fötäljer, 9 stolar ett bord, ett ståp, en byro och massor av kartånger så de var ett jävla jobb.. men resultatet blev fint. :D 
Snart ska jag gå och sätta på lite te och tafram lite mackor som mamma, jag och simon bakade igår och sen kommer mamma hem med lite goda pålägg och så blir de mys till ensam mamma söker. 
Imorgon blir de att gå först till skolan sen kl 12 drar jag ner till brorsan på hans jobb och blir bjuden på lunch och sen kl 13.30 blir de att bra till sjukgymnasten och träna upp min dumma rygg som fortfarande gör super ont. 
Laddade upp bilderna på Nico idag som jag och Tessi tog för ganska länge sedan, Blev nöjd med 3 stycken som jag tänkte bjuda med mig av. Puss och kram!

 

Kommentera här: