Grattis alla mammor på morsdag!

hejsan alla mina underbara läsare idag igen, jag och mamma har haft en super mysig morsdag enligt mig iaf jag gav henne en Teckning jag gjort och sen fick hon ett brev där jag hade skrivit hur mycket jag alskar min mamma och lite om hur mycket jag önskade att jag kunde göra våran jobbiga tid ogjord och att hon måste ta hand om sig själv och må bra och massa sånt de var ett helt a4 papper och de la jag på köks bordet kl 00.00 och tror hon såg de på morgonen när hon vaknade men vet inte om hon såg de redan i natt men i morse kom hon iaf in och la sig bredvid mig och gav mig en kram och sa tack och så pratade vi lite. alla dom där små sakerna med att få en kram och känna att min mamma älskar de jag gör även fast jag inte lagt ner en krona på de betyder massor för mig, jag hade tänk att jag skulle köpa en stor ros till mamma men de blev inte så för när vi gick till stan upptäckte jag att jag hade glömt alla pengar hemma så de var lite tråkigt.. =( Men jag är glad att sånt inte spelar någon roll, för jag känner att min mamma blev jätte glad över de här hon fick av mig nu bara. men runt kl två typ så gick vi ner på stan och skulle köpa rep men de fanns inget rep bara sånt där fejk rep som inte håller för någonting som typ är gjort av garn eller papper, blev skit ledsen eftersom jag hade värsta planen om vad jag kunde göra för pyssel till katten med de men vi får bästella på internett eller kolla med någon som har bil om dom vill åka till någon bygg affär med oss för dom måste ju ha sånt. men vi kom hem med mammas annat, köpte små bjälror i lite olika färger, piprensare, gummiband, lim och lite fjädrar på Penduro som jag ska pyssla lite med. Sen påvägen hem gick vi till sveaplan och köpte mat sen när vi kom hem så blev de och laga mat och de blev klyft potatis, löbiff, vitlöksmör och vinrödsås vilket var super gott! och så kom min älsta bror Tobbe över och gjorde oss sälskap till maten också sen satt vi i soffan och titta på tv och så typ för 20 minuter sedan så drog han för han skulle jobba som vanligt. 
Så nu är de bara jag och mamma hemma och vi myser lite framför tven och snart hade jag tänk koka lite te till ochh och kanske göra någon god macka och kolla om hon kanske vill titta på ghost whisperer. 
Puss och kram på er och hoppas ni haft en underbar dag! ♥

 
Denna fick min mamma av mig ♥

Kommentera här: