God morgon!

God morgon alla som har hängt med mig till min nya blogg. de känns riktigt bra att jag har bytit hit eftersom denna sida går och döra 100 gånger mera saker på men jag har inte riktigt börjat förstå allt än men de kommer nog hehe. Satt och tittade på alla PRO-teman och sjukt sugen på att skaffa de men jag är ganska snål när de gäller att betala för internet grejer och spel och sånt så jag vet inte men de låter otroigt lockande för de fanns mycket fint osv men vi får se. 
Imorse blev de en god frukost med baugeter som jag hade haft i ugnen så osten var så där mumsigt smält och sen blev de varm oboy otroligt gott måste jag säga! Igår vad Ebba här och mamma och Tomas blev gette glada att få se henne här igen mamma börja pussa på henne och man såg verkligen på hela henne hur glad hon blev att jag och Ebba är sams igen och de är verkligen jag med, man kan verkligen inte kasta bort en person man kallat för syster för ett litet små tjafs de funkar inte så, visst vi behövde nog vara ifrån varandra så våran tid på egna ben har nog varit ganska nyttig men vi kunde tagit den paousen utan att behöva bli osams de moste vi tänka på till nästa gång! 
Idag har jag inte en aning om vad jag ska göra, mamma och tomas ska titta hemma hos Tomas och titta på ishocky hela dagen så då blir man ensam så ag tänkt nog kolla om någon liten söt sak har lust att ta en promenad med mig så jag kan få röra på mig, har börjat gå upp i viktigt och de gillas verkligen inte, hade de varit av muskler så visst men inte vill jag gå upp i vikt av slöhet, de gör mig bara ledsen så nu måste jag komma tillbaka på banan igen med träning minst en gång om dagen!
Nu kom Tomas med ett glas cola till mig de var otroligt gott men de passade verkligen inte in med de jag skrev om nyss med att jag ska börja träna igen, men men skit samma hehe. nu tänkte jag resa på mig och hoppa in i en dusch och klä på mig lite kläder puss och kram mina vackra läsare!

Kommentera här: