Glad påsk alla fina!

Hej igen alla glada! 
Förlåt att jag inte skrivit på ett tag men i förrgår var jag med Tessi hela dagen, började med skolan och sen kom Tomas och mamma och hämtade mig så drog vi och käkade och efter de så drog vi hem och hämtade kameran sen blev jag skjutsat till stallet så jag stod och pysslade massor sen när Tessi var påväg så gick vi ut och fotade massa fina bilder i de fina vädret och när vi var klara så gick vi hem till Tessi och käkade vofflor och snackade massa skit och lekte med nico, de var en trevlig dag måste jag säga men var hemma ganska sent så jag han inte blogga alls då.
Igår så satt jag faktist bara vid datan och laddade upp bilder och spelade sen kom Johanna över och vi spelade kinekt och sen tittade vi på film sen somnade vi ungefär kl 01.00 och sen vaknade vi upp nu på morgonen kl 10 och så gjorde vi en super god frukost med världens godaste bröd som josefin linus tjej har bakat, mmmmm de var dunder gott! sen satt vi och käkade till ice age sen blev de lite kollande på ripresen av let's dance men sen orkade jag inte ligga i sängen längre så nu sitter jag och laddar över en massa bilder till Tessi vilket tar en evighet fan. 
Kl 2 typ så ska vi åka ut till Tomas föräldrar och fira påsk så de ska väl bli kul men nu moste jag dra vidare och vara lite social Puss och kam alla glada! 
Men först så bjuder jag på lite bilder på våran lilla sötnos ;)

Kommentera här: