Fredag!

Hejsan alla mina fina bloggläsare, jag byter nu från bloggplatsen.se hit istället för att jag tror att detta är bättre men jag hoppas att ni fortsätter folja min blogg i alla fall! 
Idag började dagen med att dra till skolan som vanligt och jobba lite, efter de gick jag och mamma och solade på solfuxen i nyfors var riktigt bra solarium där måste jag säga, sen blev vi upphämtade av Tomas och drog vidare till svista och käkade mat dom grillar nämligen varige fredag och de var otroligt gått att få känna sommar smaken av grillat igen, haha. 
Sen kom jag och mamma hem och började fixa med mammas nya bord. Hon har nämligen fått tag i en sån där kabelrulle som hon ska ha som bord så vi fixade och tog bort massa spilar och grejer, de kommer nog bli snyggt när de är puttsat eller vad hon nu vill göra med de. 
Senare kom Hampus över och de blev att dra vidare till elgiganten och jag fick mig äntligen en dvd och hampus köpte sig en dator och nu fixar jag och mamma mat och snart kommer en vän över som man inte sett på väldigt länge. Detta är en väldigt lyckad fredag tycker jag och kl 8 blir de förmodligen att titta på yes man på 3an, nu måste jag ta och röra mig upp från soffan och fixa med litte annat än den här datorn puss och kram på er alla där ute så ses vi snart igen! 

Kommentera här: