Bra dag!

Hello alla glada där ute! Igår blev de ingen skola för när jag skulle gå så fick jag så ont i magen så jag valde att stanna hemma. Men men idag började jag dagen med titta på ice age och äta frukost och efter de drog jag igång en dvd som mamma har fått ifrån tiningen i form, så de blev massa träning sådär på morgonen och när jag stod och tränade så kom jag på att jag ska nu ge mig själv ett uppdrag, minst en gång om dagen, hällst mer men minst en gång så ska jag köra igenom den där träningen och jag kommer bli så besviken på mig själv om jag inte gör de så nu ska ja se till så jag verkligen gör de också! När jag hade tränat klart så blev de att hoppa in i en snabb dusch och sen vidare till skolan och göra mitt engelska prov och de gick bra så de gjorde dagen änu bättre, Efter de hade jag matte men då var jag helt slut så jag satt mäst och klottrade i boken, hehe. Efter skolan kom mamma till mig och vi gick förbi solariumet och låg där i 20 minuter och hade de otroligt skönt och blev super snygga, påvägen hem gick vi förbi affären och köpta massa gott, jag fick en pigelin vilket var otroligt gott eftersom man äter de så sällan vilket jag tycker är konstigt eftersom de är så jäkla gott, sen köpta vi nudlar och påskmust, så sitter just nu och dricker årets första glas poskmust till de okända. 
Senare idag blir de att åka till elgiganten och köpa ett xbox med kinekt vilket gör mig super glad eftersom jag velat haft de så länge, de värkar så bra, både kul och massor av träning, de kan u inte bli bättre! 
Nu ska jag titta vidare på de okända så ni får ha en super bra dag så ses vi snart igen!
puss och kram! 
 

Kommentera här: