trötter :)

hejsan hejsan ligger just nu i soffan efter att ha ätit en super duper god pizza men alla här i Oxelösund. så just nu ligger jag och halv sover lite efter denna slitsamma dag. började med att gå upp kl 6, äta frukost, titta på vakna med nrj, borsta tänderna, fixa mig, packa in för denna resa till Oxelösund och sen sprang jag iväg till jobbet och du kom ju lilla jag på att de är ju snart min sista dag så då fick jag en otrolig separations ångest för att lämna alla underbara där, jag vill verkligen inte sluta jobba jag trivs så otroligt bra och alla är så underbara! så jag var lite ledsen på jobbet sen kom jag hem och kom på att jag skulle ju få lämna Jatzy ensam hemma idag också så då blev jag super ledsen och tappade mat lusten, men jag åt iaf lite grann. sen hoppa jag in i duschen och sen sprang jag vidare till bussen kl 4. så de har varit en lite stressig dag idag men de börjar lugna ner sig nu men kan inte sluta sakna min lilla Jatzy.. hoppas de här dagarna går fort så jag får pussa på henne snart igen! puss och kram på er så hörs vi snart igen. :)



Kommentera här: