Nu har jag fått nog!

Hejsan alla mina fina läsare, jag är fortfarende super duper förkyld och borjar bli väldigt trött på de. Så nu har jag bästemt mig för att skita i denna förskylning och åka till stallet i alla fall. så nu förbereder vi oss med halstabletter och näsdukar i bakfickan och så drar vi till bussen snart.. men nu kom jag på att buss korten gäller ju inte på sommar lovet.... åhå... de gillar jag inte, absolut inte.. har aldrig betalat med kort på bussen och vet inte ens vad busshållplatsen jag hoppar av vid heter hehe men men de blir nog bra antar jag men de värsta är att jag hatar när folk går på bussen och ska betala med kort för de tar så jäkla lång tid och nu ska jag bli en av dom där som kommer ta sån tid på mig, det är så inte okej säger jag bara!
Blev inget jobb idag häller eftersom man inte kan komma till ett dagis helt tok förkyld, igentligen fattar jag inte varför de är så skämmigt att komma tok forkyld till ett dagis när de inte är de att komma så till skolan men aja så blev de nu iaf men i morgon ska jag nog gå hur snorig jag än är för nu orkar jag inte sitta hemma längre för de är så tråkigt!! Nu ska jag röra på mig puss och kram älskar er!
 
 
 
 

Kommentera här: