ja ni.

Hejsan alla mina underbara läsare änu en gång. Sitter just ni i tessans soffa med datorn i knät och kollar runt lite gran och så har jag vackra katten viola bredvid mig. Kanske inte kommer få träffa min kisin idag men vi får se men de känns som att vi inte kommer ses iaf blev väldigt ledsen när jag fick den känslan men jag hoppas otroligt starkt att den känslan är fel för jag vill så otroligt gärna träffa han och hans barn som jag aldrig fått träffa och hälst vill jag träffa hans hund han har med sig också men de alra viktigaste enligt mig är att jag får träffa han för han är min kusin och jag saknar han såklart! Nu ska jag gå och vara lite social och hoppas på de bästa puss på er alla och jag hoppas ni har en bra midsommar! =) ♥
 
 En bild på Viola som jag hittade ;)

Kommentera här: