Hej då E-tuna!

Hejdå alla mina älskade människor som finns här för nu drar jag på ridläger lååååångt här ifrån och kommer inte hem fören om 10 dagar. Jag har lite separations ångest för att lämna min underbara mammi och min underbara kisse katt men jag ska ringa mamma varige kväll så jag vet att allt är bra och säga godnatt och sådär så de blir nog super bra ska vi se. är lite små närvös för vad de ska vara för folk där och om dom ens har någon häst som kan klicka på ett bra sätt med just mig men jag hoppas VERKLIGEN att de kommer bli 10 perfekta, as mega roliga dagar! 
Kommer ju inte kunna blogga så mycket som ni alla vet men om jag lyckas få tiden till att sända iväg ett blogg in lägg från mobilen så kommer jag göra de så ni kan få lite bilder på vilken gullig häst jag kommer få och om de finns andra djur där, såg på hem sidan så var de bilder på lite katt ungar. ;) Men om jag inte lyckas med de så har jag ju självklart systemkameran med mig så ni kan få alla bilderna så fört jag kommer hem med direkt uppdatering är ju alltid roligast. 
men men nu vet jag inte om jag har mycket mer och säga jag kommer sakna er massor och hoppas ni kommer få de bra dom här veckorna vi inte kommer kunna ha kontakt men ni får gärna skriva in lite komentarer iaf och säga hur ni har de och vad ni hittar på, ni vet att jag alltid är nyfiken av de! 
 
 
Dom 2 jag kommer sakna mäst av allt hoppas ni tar hand om varandra! Älskar er <3
 

Kommentera här: