fortfarande sjuk. =(

Hello alla där ute sitter i soffan och kollar runt på massa skit på datorn och de har jag gjort i en evighet nu men nu ska jag lägga mig och gosa med Jatzy och tittat på någon film. Finns ju ingenting och göra när man gör allt man kan för att bli frisk så fort som möjligt. Kan man inte typ skynda på sjuk bakterien så den kommer ur kroppen fortare typ basta eller något, jag tycker de borde funka men jag tror inte de gör de tyvärr.. :( 
Mamma håller på och lagar mat de ska bli ris och kyckling och någon grädd sås de ska nog bli gott men eftersom jag inte känner någon smak på de jag äter så kommer jag aldrig få veta om de var gott eller inte men de låter gott. :) nu ska jag mysa med min bäbis sov gott alla ni som också är sjuka jag lider med er. Puss! <3
 
 

Kommentera här: