förkyld..

Usch på att vara sjuk.. Har dåligt samvete för at jag inte går till jobbet och leker med barnen men vet att om jag kom dit skulle dom be mig gå hem igen så de känndes rätt att stanna hemma men otroligt tråkigt, jag triv så bra på mitt sommar jobb så de känns nästan som när man åker på läger över sommaren man vill lixom inte att de ska ta slut. Nästa år tror jag att jag ska kolla upp om dom söker sommar jobbare på kollon och sånt skulle nog vara as kul och vara ungdoms ledare på te.x sågarsveden.
Hela morgonen har jag legar i sängen och varit snorig och knaprat halstableter till Narnia, ganska mysigt men jag har legat still ända sen i lördags och jag känner hur jag börjar bli rast lös men när jag gör något så blir jag skit trött direkt för mitt huvud känns lika tungt som en sten klump jag vill bara att den här satans förkylningen ska gå över vill inte vara sjuk.. jag vill ha ork till att göra saker och gå till mitt underbara sommar jobb och ta mig till stallet när de behövs och träna som vanligt men nu orkar jag inte ens sätta mig på balkongen och borsta igenom min katt ordentligt för när jag kommer halvägs vill kroppen bara lägga sig ner och vila.. riktigt trist måste jag säga. 
Hade lite tråkigt så tog kameran och fottade Jatzy lite men orkade inte så mycket men kan ju visa någon bil. :9 Puss hoppas ni mår bäst! <3
 
 
 
Puss och kram hörs så snart igen <3

Kommentera här: