städat!

hello Alla fina. idag började jag dagen med att vakna upp kl 8 typ och då åt jag frukost och läste lite av min nya bok som jag lånade i igår, förlorad ängel heter den och är en fortsättning på fallen ängel. dessa böcker rekommenderar jag verkligen! sen runt typ kl ett åkte jag och mamma till pirres nya lägenheterna städade den eftersom den inte var städad och de var så sjukt äckligt.. låg hår i hela lägenheten tom i kylen och frysen, tog ungefär 4 timmar sen när jag kom hem skulle jag egentligen med mamma och Mia och äta på stan men jag var så trött så jag orkade verkligen inte så nu sitter jag i soffan och tittar på djurakuten och läser lite ur förlorad ängel och så ligger Buzz och lyssnar på mig, mysigt sällskap :-) puss och kram och må bäst nu på hörs vi snart igen imorgon blir de stallet, ska bli kul :-)



Kommentera här: