jag älskar dig..

ligger i sängen och är otroligt ledsen för allt skit i denna värld. fattar inte hur vissa kan sova gott och må bra utan att ens säga ett enkelt förlåt när dom svikit den som står dom allra närmast.. de gör otroligt ont att bli bort vald av den man älskar mest på hela jorden på grund av skit kemikalier som borde kastas långt åt helvettet.. smärtsamt att känna sig så obetydlig att de är lättare att välja bort de man lovar mig än att komma hem och lämna några idioter.. så jävla less på denna idiotiska alkohol så jag tror jag kommer explodera om jag ens hör ordet igen, under hela mitt liv har den bara varit till besvär, de blir bråk man mår piss of av den och man behandlar alla som skit när man är påverkad av den.. de är tur jag har mina två katter som pussar på mig när dom märker att allt inte är som de ska med deras matte, så underbara! nu ska jag försöka sova och sluta tänka eftersom laddy kommer imorgon bitti. god natt alla vackra! ♥

Kommentera här: