hejsan<3

hejsan alla mina fina läsare idag har jag börjat min dag med att vakna upp bredvid min underbara laddy på ena siden och Buzz på andra. väldigt kul att se att Buzz börjar bli nyfiken och vill nosa på laddy även om han fortfarande är lite rädd och fräser när han kommer för nära hehe. har inte kunnat blogga på några dagar för jag har inte haft tid, har knappt haft tid att gå på toa haha men men igår var jag först ute med laddy och kasta lite boll sen när vi kom in var Sussi här så dom hälsa lite sen gick vi till Sussi och så hörde Maja av sig så då tog jag och laddy oss en cykel tur till nyfors och hälsade på Daisy och Maja och lilla Cosmos, de var mycket trevligt sen runt 4 drog vi ut till skogstorp och grillad och badade och laddy fick vara lös och leka på hela tomten, mycket trevlig dag. men idag tror jag att han har lite tränings verk så idag blir de lite lugnare så nu ligger vi tsm och slappar i min säng. puss och kram :-)



Kommentarer:

1 Ankan (Annika):

skriven

NASA så söt c:

Svar: visst är han :D <3
Nathalie

Kommentera här: