Ensam med kisse kattena :)

Hello alla fina läsare, sitter just nu med datorn på mitt rum och funderar på om jag ska typ börja små forska om norskskogs katt och sebirisk eftersom jag har dom 2 raserna bara för skojj skull för att jag inte har något bätre för mig hehe. Mamma är på tjej kväll med sina tjej kompisar så hon kommer väl inte hem fören ikväll någon gång, skulle igentligen hängt med och grillat och ätit men jag pallade inte träffa 9 brudar runt 40 som ska babbla i munnen på varandra så jag ville häldre laga min egna mys mat och gosa med katterna, får nog bli någon toast ikväll eller något och så har ju min Benn and Jerry's från igår också. 
Nu har jag också skaffat instagram även fast jag sagt att jag aldrig ska göra de men jag hade så tråkigt och var så arg på tellefonen så nu blev de så får se vad jag tycker om de nu iaf då kanske de finns något att göra på mobilen nu iaf hehe. Nä nu ska jag fixa lite annat här må bäst alla sötnosar!
 
Bjuder på en bild  eller fler från när Laddy var här  bara för min kisse katt buzz är så snugg när han reser ragg och för att jag saknar laddy <3

 
 

Kommentera här: