världens bästa helg <3

Hejsan Alla underbara! Helgen var helt fantastisk och uppvisningen gick super bra. Blev lite ledsen när jag gick ut på scen siesta gången och kände att de är flera veckor kvar tills dansen börjar igen, jag längta Redan.. Först trodde jag att jag skulle få för mycket nervositet och adrenalin och inte kunna kontrollera de och först konserten var de väl så de var jag helt skakis när jag gick in bakom scen igen men sista föreställningen önskade Jag att de att de inte var den sista och jag är så stolt över mig själv att jag inte bangade ur pågrund  av scen skräcken jag hade innan denna helg. Jag är så glad över att jag gjort de här! Hoppas alla andra där ute Med samma problem som mig en vacker dag också vågar ta de steget, de är ni värda! Tyvärr kan jag ej lägga upp några filmer här på bloggen eftersom man måste typ lägga upp på Youtube först och sen länka här och de orkar jag inte men de var en fantastisk föreställning! Puss och kram! <3
 
 

Kommentera här: