skolan!

godmorgon alla pigga och glada där ute! igår var jag på dans med Lina de gick super bra och jag har bästemt mig för att fortsätta. Lina tyckte de var lite tråkigt och efter hälften började hon må illa så hon frågade mig om de var okej att hon gick hem och jag sa självklart ja för man ska inte behöva vara kvar om man inte mår bra och inte tycker de är kul. Jag är iaf super tacksam att hon fick dit mig och hängde med mig i början och gav e en chans iaf.
Inatt kunde jag inte somna eftersom kroppen var så glad och full av addrenalin så jag somnade ungeför klockan 1.00 så nu sitter jag här och håller på att somna med huvudet i matte boken, hehe. Klockan 12 när jag slutar här ska jag och mamma mötas på stan så ska vi gå till banken och fixa massa skit får se hur de går och så ska vi fixa mina glasögon eftersom dom typ blivit uttöjda och ramlar av när jag lutar huvudet framåt hehe, väldigt irreterand och sen ska vi avsluta med att hämta upp tobbe och fixa hans tellefon som är knäpp. blir nog en helt okej dag bara de att jag är väldigt trött men när jag kommer hem ska jag sova och läsa min bok har jag bästemt mig för. nu måste jag nog göra min lärare glad och jobba lite med matten, må bäst så hörs vi senare igen puss på er. 
föresten lappen för dansen är nu i fyld och de blir 3 dagar i veckan med, måndag streetjazz onsdag contemporary eller hur de stavas och sen ragga på södagar ska bli as kul!

Kommentera här: