Så glad!

Hejsan mina fina änglar där ute! just nu är jag väldigt glad för tidigare idag kom Madde en vän till familjen över så vi satt på gräsmattan och snackade lite sen kom hennes syster över och jag har letat efter någon sjukt länge som vill gå och dansa med mig den här veckan och så frågade jag henne så hon sa ja! så jäkla glad! så vi ska gå på en dans kl 19.30 som heter Contenporary, de är lite balett aktigt men värkar vara lite mera fart eller hur man ska säga de. De ska bli skit kul att äntligen få ta sig ner, visst har jag alltid kunnat de eftersom de bara är att ta sig dit och göra de men de är bara de att de där med nya lokar och massa folk du inte känner och sen stå där helt vilsen totalt ensam är inte ens så bra kombination med panikångest enligt mig men har jag någon mad med mig så känns de lättare men de är klart att de går att träna bort bara man ger sig fan på att man ska de men riktigt så långt har jag inte kommit i min panik träning änu. 
Men men just nu sitter jag här i soffan och funderar på vad jag ska ha på mig för byxor och träna i, ska man ha shorts eller leggins eller kanske mjukisar man de känns lite varmt att dansa i. a jag vet inte vi får se vad jag väljer. 
Idag när jag kom till skolan hade jag brov, del 2 i matte och man kan väl säga att de gick sådär... de första frågerna funkade men resten av prover fattade jag ej och min lärare var ej där s kunde inte fråga häller men men de får väl göras om i morgon. nu sa jag gå och välja kläder iför dansan som jag är så jäkla taggad för! PUUUUUSS!
 
 

Kommentarer:

1 marie larsson:

skriven

Du är ju bara så underbar i ditt positiva sätt att ta tag i se och förändra saker. Älskar dig

Svar: Tack mammi! Du är också underbar i ditt positiva tänkande som smittar av sig till mig! :*<3 älskar dig!
Nathalie

Kommentera här: