irriterande.

Sitter i soffan och bara slappar, vet att jag inte har bloggat på några dagar nu men de är för att blogg.se appen är helt dum... Skulle ladda upp en bild i fredags och sedan dess har de stått laddar laddar laddar... Så jag tog bort appen och installerade den igen men nej då kan jag inte Logga in istället. Blir så himla irriterad. Men men i fredags så umgicks jag med Maja och hennes kille och hade en Otroligt trevlig kväll, satt och spelade kort och pratade och hade de super trevligt runt ett cyklade jag hem och då låg jag i sängen och skrev med en gammal vän på fb till typ kl 3 innan jag somna. Sen igår vvaknade jag kl 9 typ och så duschad jag Buzz så nu är han fixad och klar till utställningen i vilsta den 31 agusti, ska bli så otroligt roligt! Och sen idag då, då vaknade jag ungefär 9.30 och myste med kisse katterna sen har jag detta vid datan och sen runt kl 2 så mötte jag upp manna vid djur affären så jag köpte katt sand och katt mat sen gick vi hem och hämtade cyklarna och cyklade till Ica supermarket för att jag hade fått en lapp om att mitt paket hade kommit och så handlade vi där men de var helt onödigt för de var tydligen inte allts där så då blev jag ganska sur. Men men runt fem kommer brorsan och hand tjej och mammas kille och hans son hit och ska käka pizza, det ska bli gott! Puss och kram på er! 
 

Kommentera här: