i väntan på Maja!

sitter i soffan med Mamma efter att ha ätit en underbart god unge pannkaka tsm. började dagen med att vakna och gå upp och titta på nrj till frukosten vilket var väldigt härligt, en morgon utan nrj är helt klart ingen riktig morgon! sen efter att jag duschat och fixat mig och allt så drog jag till skolan och pluggade med engelska vilket gick sikt bra, fick kolla på en kort film på 16 minuter som jag sen fick skriva lite om och svara på lite frågor och med den läran jag har så känner jag mig överraskat duktig på engelska de är verkligen super kul. sen kl 12 gick jag hem och åt och snacka med mammi och så har jag borstat mina 2 gosiga katter också. men nu väntar jag bara på att Maja ska höra av sig så vi kan ses snart. puss på er och hopas alla hur en bra skol start idag!



Kommentera här: