härlig dag!

Hejsan Alla underbara! Idag började jag dagen med att vakna upp där runt 8 och tittade på vakna med nrj, mitt bästa morgon sällskap! Sen messade jag Skolan och kollade om min engelska lärare var tillbaka eller inte och de var hon inte så jag skulle plugga hemma så jag satte mig vid datorn en stund sen kom en kille som ska fixa våran balkong så då drog jag och mamma på en promenad Med jatzy och Buz. Och jatzy tyckte de var väldigt roligt att gå i alla buskar så hon blev full med frön så minnen vi gick in blev de borstning! Sen lagade jag och mamma mat och efter de så la va oss i soffan en stund. Sen när kl blev ca halv 5 så väckte jag mamma och drog Med henne till Ica för att hämta mitt paket och nu hade de äntligen kommit! Blev så glad och katterna med! Bjuder på en bild med paketets innehåll och en på jatzy full i frön. Puss och kram så hörs vi snart igen! 
 
 
 

Kommentarer:

1 Annika:

skriven

Gud va söt katt du har c:

Svar: Tack så mycket söta du ;)
Nathalie

Kommentera här: