Wilda Lykka Pesonen <3

Nu har jag kommit hem igen och nu antar jag att ni vill se lite bilder på den underbara flickan som kom till välden idag kl 13:43! Är så lycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen, lycko tårarna har funnits i ögonen hela dagen och hjärtat slår lite extra stolt idag, är nog världens stoltaste faster någonsin de här är värkligen en ängel som kommer bli bort skämmd och älskad av alla. 
Är i en chock så jag knappt vet hur man ska beskriva glädjen och kärleken i ord men oj vad de här är underbart skulle nog kunna skriva hur långt som hällst om hur mycket jag älskar denna flicka redan nu och hur mycket jag kommer skydda henne under hela hennes liv men som min mamma sa så finns hon ju kvar ett bra tag till så jag ska bjuda med mig av mina bilder istället. 

 
 
 
Wilda Lykka Pesonen kom till världen kl 13.43 Vägde 3970g och var 50cm lång.
En prinsessa som kommit till välden av min underbar bror Pontus och hans otroligt underbara flickvän Malin dom har tsm lyckats skapa ett mirakel som jag skulle kunna ge hela mitt liv till och som jag ska skydda med alla min kärlek rästen av tiden som jag finns i den här världen och om vi har rätt med tron om ett liv efter detta så ska jag skydda henne längre ändå för. Lendet på mina läppar och kärleken i min kropp går inte att släppa vill bara pussa och krama våran vackraste ögonsten nu och bäretta för henne att jag aldrig kommer lite någon skada henne och att jag ska hjälpa henne igenom hela livet Wilda Lykka Pesonen om du bara kunde förstå hur de är ett älska en flicka som ger en än sån galet vild lycka <3

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Men åh, vilket underbart inlägg :)
Grattis!

Svar: Otroligt stort tack :)
Nathalie

Kommentera här: