Underbar dag!

Hejsan alla mina läsare, började dagen med att vakna upp helt slut och lägga mig och titta på vakna med NRJ, i första reklamen efter kl 8 gick jag på toa och sen gjorde jag frukost och plaserade mig framför tven i vardagsrumet med mamma istället. De är alltid lika underbart att sitta och titta på NRJ på morgonen men kl 9 när de var slut blev de att gå till rumet och göra lite sittups sen in i duschen och när jag kom ut så skulle de vara att bara skynda sig till skolan men så blev de inte för när jag hade torkat ansiktet så upptäckte jag att de var blod på handuken så jag gik till spegeln och såg att jag blöde näsblod så de var bara att gå och lägga sig i sängen med papper i näsen och vänta tills de slutade så blev en timma sen till skolan men när jag kom dit sen så blev de lite matte i typ 10 minuter så kom min engelska lärare och vi valde att köra lite engelska i en timma och de gick ganska bra så blev ganska glad sen efter skolan drog jag hem till min bror Pontus och hällsade på hans vackra familj och dom hade gäster med en till liten vacker tjej så de var väldigt roligt. sen fick jag ghost whisperer av Pontus så då blev jag jätta glad så senare blir de ghost whisperer maraton! Sen runt kl ett gick jag och mamma ner till tobbe och käkade lunch och efter de gick jag och träffade min underbara vän Maja, vi gick en promenad och snackade massa och hade super kul och trevligt. Det jag älskar med henne är att man kan vara serigös och man kan skämta och skratta och prata om allt utan att skämmas och allt de där hinner man med på en och samma dag och de är lika mycket skratt som de är allvarligt och vi förstår varandra så jäkla bra jag bara älskar de, känns som vi har behövt den här tiden utan varandra för att kunna komma närmare varandra, låter konstigt men jag tror nog de är så. Nu har Maja precis lämnat mig här så nu blir de lite data sittande för mig sen hade jag nog tänk att antingen träna lite eller titta på ghost whisperer eller både och hehe. Nu får ni må bäst älskar er alla vi hörs vi snart igen! =)
 

Kommentera här: