Tränat

Hello igen alla underbara där ute!
Gick väldigt bra på matten idag vilket gjorde mig glad och sen när jag kom hem så pratade jag och mamma lite om allt sen gick vi ner i tvättstugen och plockade med tvättet och bäddade på våra sängar när vi kom upp igen. efter ett tag så la jag mig och tränade blev 60 sittups och upp hop med tyngder på fötterna. man måste ju köra hår nu så man lyckas på någon mage till sommaren. 
Just nu står mamma och fixar sig medans vi samtidigt lagar korvstråganof och ris som ska bli dagens mat och efter att vi har ätit så blir de att dra ner på sta och träffa Tobbe. 
Blev inget stall idag som ni kanske märkar men de får vi väl ta igen någon annan gång jag har ju tränat idag iaf så man kanske inte ska ha så dåligt samveta iaf. Har gjort ett tränings schema nu så jag kommer ihåg att träna lite varige dag eftersom jag varit lite slarvig nu på senaste tiden och så ska jag måla de i starka färger så de inte går att missa de!
Nu måste jag avsluta och gå och äta puss och kram och må bäst! ♥
 

Kommentarer:

1 En gammal vän.:

skriven

Ville bara berätta att jag saknar dig något otroligt...

Svar: Önskade jag visste vem de var som skrev detta eftersom de är ganska svårt att svara annars. :)
Nathalie

Kommentera här: