Kolla in :)

Hejsan alla mina underbara blogg läsare idag blev jag väckt av laddy super tidigt i morse tror de vart typ halv 6 så då valde jag att somna om och senvaknade vi igen runt kl 8 och då fick vi gå ut på en promenad och så kastade vi lite pinne och lekte och så sådär på morgonen de var riktigt mysigt, sen kom vi hem igen och åt frukost och myste lite sen gick jag och mamma och köpte ett ben till han som han ska ha senare idag eftersom han kommer bli lite ensam när vi går och hällsar på underbara lilla Wilda och efter vi varit och köpt de benet så gick vi vidare och träffade hannah så de blev en lång promenad och så satt vi där och snackade skit ett bra tag vilket var väldigt skönt, underbart att få träffa hannah igen de var en otrolig evighet sen så de mådde vi alla bra av tror jag nog! 
Senare när vi kom hem blev de att käka lite mat och de blev köttbullar, potatismos och brunsås, mmmmmmm då var så gott! men nu sitter vi i soffan och Laddy ligger bledvid mig och sover som en stock, han är ju bara mer än underbar den här voven!
Igår blev de inget inlägg alls får be hemsket mycket om ursäckt för de men jag måste säga att jag hade inte tid.. 
Först var vi på K68 och fixade sommar jobb kl 9 på morgonen skön att man har de fixat men hur orkar folket gå upp så tidigt varige dag, sen när jag var klar där så drog jag till skolan till kl 11 halv 12 ungefär och då gick jag hem och jag han sätta på mig lite smink sen skulle jag och mamma iväg igen och träffa Catrin och hennes vän Kattis och vi skulle käka lunch och de var super gott mins inte vad resturangen heter men de kan jag ta reda på om någon undrar de var super god mat iaf, sen satt vi där ett bra tag och när jag kom hem så kom Johanna över och halv 5 kom Laddy och då drog jag och Johanna ut och fotade och sen kom vi hem igen kl 7 på kvällen och då började vi fixa mat, de blev plankstek underbart gott! när vi hade ätit klar blev de en paous och brodern Linus och hans tjej Jossan kom över och snackade lite och efter de blev de att äta ost och kex och jordgubbar och ungefär kl 12 gick Johanna och hennes mamma hem så jag hade värkligen ingen tid igår de var fullt upp hel dagen men hoppas ni är glada iaf. :) Må bäst nu så ses vi snart igen :*
 
Kommer inte vara fullt så acctiv som innan den här hälgen eftersom jag har min älskade vove Laddy här ihälgen så alla vet de
 

Kommentera här: