Enu en Tisdag snart slut då.

Hello alla underbara människor!
Sitter i soffan och spelar lite och tittar på djurakuten med mamma och har precis ätit en super god ostkaka. 
Idag gick jag iaf till skolan och jag känner mig väldigt duktig för de sen skulle jag gå och sola men helt ärligt så kännde jag bara att jag inte hade lust så jag gick hem istället och tänkte att jag kan ju göra de i morgon i stället. 
När jag kom hem började jag städa i mitt rum och dammade av lite så jag förstörde mammas damsugning som jag fick som en över raskning när jag kom hem, sry mammi. Men men de behövdes iaf så nu är mitt rum fint igen. 
När jag var klar med de så fixade jag mat till mig och mamma och sen så fixade vi med alla blommor så dom fick bada lite. Senare drog mamma iväg och jag fick mig en liten stund med datorn men bara en liten stund för när mamma kom hem igen blav de att dra vidare till affären och handla lite gott dels ost kakan som precis blevit upp äten hehe, i affären träffade vi Lisa och hennes grymt söta barn som skulle hem och laga pannkakor. Otroligt fin små barn. 
När vi kom hem lagade jag tortellini och ost-sås som är otroligt gott enligt mig och nu sitter vi här i soffan och kollar på djurakuten. :) 
Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra men de känns som de är något som ska göras men jag vet inte vad men men ni får ju veta vad jag gör i morgon. 
Och på fredag kommer min underbara Laddy och hade tänk dra ut och ta lite modell bilder med johanna men tyvärr så skulle hon till stockholm i hälgen så vi får se hur de blir. 
Puss och kram mina underbara läsare så hörs vi imorgon igen :*
 

Kommentera här: