<3

Godmorgon alla där ute blev väckt kl 6 eller något i morse av mamma på ett otroligt posetift sätt och efter de kunde jag inte riktigt somna om så jag gick upp och la mig i soffan med mamma och väntade in vakna med NRJ och gjorde managryns gröt. Vet tyvärr inte om de blir något stall idag för jag har lite andra planer idag men jag ska kolla så dom har tid med de först eftersom de är min dag så kanske dom har planerat något annat så jag vet inte riktigt än. snart blir de att dra till skolan ochköra en matte lektion får se om de går bättre idag än igår men de hoppas jag eftersom de är en sån underbart fin dag med sol och allt så kanske man inte är lika trött idag och får lite mer energi sen kommer ju sötnosen Laddy imorgon vilket också ger en lite posetiv instälning!  nu måste jag avsluta så må bäst mina underbara läsare. Puuuss ♥ 
 
 

Kommentera här: