förkyld som satan..

Hejsan Alla underbara där ute. Idag har jag legat på soffan hela dagen och gjort ingenting men trotts att jag inte gjort något har de varit väldigt jobbigt på grogrund av en smärtsam och svidande hals och en näsa som inte går och andas med och en huvud värk som gör så man inte kan sova bort att jobbigt och på de kryddar vi allt lite extra med ett illamående och hosta och nysningar. Hehe med andra ord så mår jag inte så super bra och självklart när man inte kan eller orkar umgås med någon så hör alla av sig. :( men men sånt är livet de går ju över snart så. :)
Vill ge min vackra vän tessi ett stort Grattis på sin 18 dag som är idag, Vi får gå ut och äta eller något annat du skulle vilja så fort jag blir friska, hoppas du fått en toppen Dag för de är du värld!
Kram på er alla så hörs vi mer i morgon :) 
 
 

Kommentera här: