mobilbloggar funkar igen!

hej alla glada, jag hoppas ni mår bra och har haft en trevlig dag. de har iaf jag haft men har haft ont i huvudet hela dagen men de tror jag är pågrund av vädret. började med att vakna upp kl 9.30 när sebbes larm väckte oss och så drog han till jobbet och jag skulle försöka sova men då var jag så hungrig så de gick inte och så gick buzz runt och mjamande massor så jag kunde inte somna om så gick upp och tittade på tv och åt lite risgrynsgröt och drack te och då hörde tessi av sig och undrade om jag ville gå på stan med henne men eftersom jag skulle ha tvättstugan idag så kom hon hit istället och så fick hon ett par svarta tygskor av mig som aldrig är använda typ och en svart klänning som var as snygg på henne. sen har jag och mamma bara gått runt och packat och rensat grejer hela dagen idag och så åt vi pizza vilket var väldigt gott men sen pratade jag och janina igår om att gå ner på pitchers idag och käka pomfrit så de kanske blir en onyttig dag om de blir av men å andra sidan så ska jag ändå träna idag så de kanske inte gör så mycket. senare kommer sebbe hit och sover med mig och de sägs att de ska oska idag så ser fram emot hans värma famn som kan skydda mig från den otäcka oskan och blixten inatt.
sen nu har jag precis borstat buzz och jatzy som jag skrev att jag skulle göra idag så nu hoppas jag inte jag gömmer de dagarna framöver så jag kan bli av med all flygande päls innan vi flyttar men förmodligen blir som stressade i flytten och börjar fälla pånytt då. nu tänkte jag kolla ett avsnitt vampire diaries puss och kram!





Kommentera här: