I'm back!

Hejsan alla fina, jag vet att de var en evighet sen jag skrev här på min blogg och de förvåna mig att jag fortfarande här läsare kvar men de gör mig självklar riktigt glad också. 
Just nu ligger jag i min säng och väntar på min vackra Sebbe som jag nu har träffat i en månad och som alltid får mig att känna mig lika glad och vacker varige gång han tittar på mig. Han är en otroligt fin kille och i natt ska han sova hos mig så du har jag allt! En regning kväll med the vampire diaries på datorn och två mysiga katter och sen en underbar kille som kan ta hand om mig när jag är lite små förkyld. mysigare kan de väl inte bli?
Idag har jag inte gjort så specielt mycket faktist, jag började med att vakna med ont i halsen vilket var mindre kul men eftersom jag får sommarlov på torsdag så ska jag bita i hop och plugga in i sista sekunden så jag bet i hop och gick till skolan iaf och på vägen träffar jag bästa maja och fina mathilda så dom bjöd med mig att gå och luncha med dom kl 12 men tyvärr så blev de inte så för jag gjorde prov och var tvungen att sitta kvar till kl ett och jag hoppas att de där matte provet gick bra men de känndes tyvärr inte så bra så jag tror jag får göra om de i morgon tyvärr.. ekvationer ni vet... komplicerat som satan.. men kl ett när jag var färdig med mitt prov så gick jag hem till maja och umgicks med Mathilda och Maja iaf och Min bästa vackraste vän Maja var så gullig och köpte två panpizzor till mig så jag åt Panpizzor och fick naglarna fixade av Maja.
Kände mig lite bortskämd men otroligt ompysslad och omtyckt av mina vänner och de behöver man få känna! sen kl 4 gick jag hem och maja och diazy hängde med mig nästan hela vägen sen har jag pluggat och tittat på vampire diaries och lyssnat på regnet som smattrar på rutan. <3 
Nu får ni må bäst så lovar jag att de inte ska ta lika långtid för mig att uppdatera nästa gång som de har gjort denna gång.
Puss och kram på er!

 

Kommentera här: