Godmorgon alla underbara!

Godmorgon alla fina männsikor! jag hoppas ni har sovit gott för de har jag fast jag vaknade otroligt tidigt.. ungeför kl halv 5 på morgonen och sen dess har jag inte kunnat somna om så kl 6 gick jag upp och åt frukost och tittade på tv lite grann sen gick jag tillbaka och la mig hos min trötta sebbe och försökte somna med de gick inte då häller så du hoppade jag in i duschen sen försökte jag åter igen somna om men de gick inte igen så nu sitter jag här helt färdig för skolan men de är 2 timmar kvar till jag ska börja gå så då tänkte jag sätta på ett avsnitt av vampire diaries. sen blir de att dra till skolan och efter skolan ska jag hem till anna och säga hej då till kattungarna som flyttar på lördag sen i morgon är sista dagen i skolan och sen är de sommar lov.. kan ni fatta hur fort den här termnen har gått.. vad de inte typ nyss snö ute? tycker de är helt sjukt men härligt. sen börjar jag sommarjobba typ direkt vilket jag ser väldigt mycket fram emot. de ska bli kul. nu får ni må bäst! puss och kram!

 

Kommentera här: