drama drama drama..... fuck it jag pallar inte!!!!!

Här kommer att sorligt inlägg om sårade känslor så jag ber er som inte gillar sånt att gå bort från detta inlägg. 
Idag här allt allt allt varit helt jävla äckligt cp jobbigt.. Alla i denna stad är helt kåta på att snacka skit om alla och jag fattar ingenting eftersom varenda jävel säger att alla ljuger om alla.. vet inte vem jag ska tro på just nu. min vackra fick för några veckor sen reda på att jag inte varit så snäll och nu har alla snackat i munen på alla och den ena är sur på den andra och alla är precis lika komplicerat som jag skriver de.. man fattar verkligen ingenting och min hjärna håller på att explodera av dram. kan inte alla bara vara ärliga och trogna mot sina vänner och partners. allt var så mycket bättre för några månader sen då jag bara satt hemma hela dagarna, tänkte på skolan och mina katter, sen var de 2 stycken som drog ut mig i festar livet och de var otroligt kul tills alla dessa konflikter och draman uppstod. den ena snackar skit om den andra och jag hör allt men gör inget åt de så jag är inte bättre än någon annan men de tär på mig att veta hur eleka människor kan vara... vi människor är fan monsterna på denna jord. ett djur försvarar sig och förökarsig och förljer sina instinkter men vad gör vi? vi sårara våra närmaste, vi stampar på dom som står oss tätt de finns dom som tänder på att skada andra dom som älskar att se andra sårbara vad är vi för jävla monster igentligen+ vi borde fan utrotas från denna jord allihopa. sitter i min ensamhet och lyssnar på all denna sköna dubstep musik och flyter bort bland alla dessa ljud.. det här är som en drog för mig att bara kunna sätta på sig hörlurarna, höja volymen och låta ljuden dra mig iväg som vågorna i vattnet. låta dom spola bort alla problem för stunden. 
Har sån stor lust att bara låsa in mig för alltid och aldrig ta av mig dom här hörlurarna igen. 
De är tur jag har mina katter so jag kan lita på, dom finns där när du är leedsen och dom leker med dig när du är glad de ända dom kräver och mat och kärlek, sånt simpelt liv skulle jag också vilja ha

http://www.youtube.com/watch?v=rZEvQGxfzMg&index=4&list=UUfLFTP1uTuIizynWsZq2nkQ

vad fan ska jäg välja, ska man följa hjärtat alla gånger eller borde man kanske lyssna på hjärnan för en gångs skull.. vet inte vad jag ska göra längre. må bäst mina älskade och hoppas ni får en dunder natt med anting mys eller massa festande. glöm aldrig att ni är världa att le. <3

http://www.youtube.com/watch?v=lD86bUYZKlM&index=8&list=UUfLFTP1uTuIizynWsZq2nkQ

 

Kommentera här: